Måndag

Sovmorgon till 10 över 11 är inte alltid helt fel, trots det var jag jättetrött imorse.. La mig not liiite för sent! Aja, nu i veckan ska ju mitt nya liv börja, sängen klockan 10! Haha vi får ju se om jag lyckas med det...

Iallafall idag har jag inte gjort så mycket, varit på skolan, 2 lektioner! Älskar ju verkligen historialektionerna eller inte. Sedan har jag faktiskt tro det eller nej men gjort klart min engelska uppgift och nu är det bara NK, Matte, Spanska och kanske lite samhälls kvar!

Nu ska jag fortsätta och plugga för ikväll hade jag tänkt gå och hälsa på Emelie på jobbet och fika och sen kanske gå till Magne om han är hemma, blor nog jättetrevligt det!


Slänger in en outfit bild för dagen också

/ R

Kommentarer
Postat av: Chrille

sv: Tusen tack! jag uppskattar det!

2011-03-28 @ 18:31:54
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback