Hur lyckliga kan vi bli

Godmorgon!
Eller nej, kanske inte riktigt godmorgon, jag har faktiskt varit vaken ett tag nu. Har hunnit duscha och äta iallafall! Idag är jag ledig, super skönt! Ska fara till Pernilla en sväng snart med några vänner och fika, hon har varit jätteduktig och bakat! Vi ska även hinna med att göra lite NK när vi liks är där. Sedan ska jag nog klippa mig, har inte riktigt bestämt mig än. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda men jag skulle gissa på LÄXOR...
Ha en bra dag alla!


Dagens outfit

/ R


Kommentarer
Postat av: Christoffer Nilsson

Sv: hej, Nice outfit;) kavajen är köpt på H&M för månad sen, det är en smoking kavaj:)



Nice blogg;)

2011-03-25 @ 23:00:29
URL: http://kriiizzy.blogg.se/
Postat av: Sally

tihi, va tvungen att titta in på din blogg, och så måsta ja säga at jag ÄLSKAR ditt kors ^_^

2011-03-26 @ 16:34:06
Postat av: Patrik

Usch för läxor ;D

2011-03-28 @ 22:05:26
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback