Tillbaka!

Sådär ja, nu är veckan över och det har verkligen varit Helvetesveckan! Massor med prov, inlämingar och nationella.. Nu har jag endast ETT prov kvar och efter det är det ganska så lungt! Så nu ska jag ta tag i bloggen igen!
Igår for familjen iväg på en hästtävling så jag var ensam hemma och då passade jag på att laga mig något riktigt gott! För att vara första gången så blev jag faktiskt ganska nöjd:)
Senare på kvällen kom ääven några vänner förbi och vi såg Så ska det låta och sedan Eva & Adam, ganska mycket nostalgi där!
Nä, nu ska jag verkligen försöka plugga lite innan det blir middag, för efter middagen ska jag och några till dra till Rebecka och käka ostbricka och ha allmänt trevligt!
Puss på er!
/ R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback