Eurovision song contest

Då är det dags för finalen ikväll! Jag ska strax börja dra mig iväg mot Amanda där kvällen ska spenderas med härligt folk!
Mina favoriter ikväll är:
Kati Wolf - What about my dreams?

Det ungerska bidraget som jag verkligen gillar!
Hon hade gärna fått röra sig mera på scenen men låten är grym
Eurovision Song Contest 2011 Final


Jedward - Lipstick

Vad säger man om 2 helt crazy irländare? Dom är bara för bra,
en riktigt partydänga! Helt tokiga på scenen, tyvärr lite osynkade
men det funkar ändå! Låten är då asnice
Eurovision Song Contest 2011 Final

Blue - I can

Vad säger man om den här brittiska kvartetten då? Härlig låt,
typisk pojkbands musik! Att det är lite ögongodis i denna grupp gör
det ju inte sämre direkt, snarare tvärtom!
Eurovision Song Contest 2011 Final

Erik Saade - Popular

Vore ju konstigt om man inte har Sverige som favorit!
även fast jag kanske inte tycker han är bäst så är han absolut
bland dom bästa! Sjukt bra koreografi, dock är texten lite
"fjortisvarning" blir för mycket... Och till er alla som säger att
Erik är så jävla snygg, släng er i väggen;) Han är kanske söt men
absolut inte snygg!
Eurovision Song Contest 2011 Final

Har även fler låtar som jag vråldiggar, t.ex. Belgien, slovakien, slovenien & Lettland men hinner tyvärr inte säga alla nu! Måste börja rulla...

Ha en kanonbra lördagskväll nu och hoppas rätt bidrag vinner! Hoppas givetvis på Sverige.. men tveksam ;)

Puss och kram

/ R

Kommentarer
Postat av: claudia

Nu har jag utset 5 vinnare,kika in och titta om det blev du,annars kan du gärna anmäla dig igen http://claudialovgren.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-fem-vinnare.html#comment

2011-05-14 @ 20:47:28
URL: http://claudialovgren.blogg.se/
Postat av: bea !

Jedward äger ju ut alla :P

2011-05-15 @ 18:31:01
URL: http://bbeasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback