Älskade syster

Hallå där! Har kommit hem från skolan för en stund sedan och nu tänkte jag läsa lite.. Ska nämligen ha läst ut boken tills om 2 veckor, visst det låter länge men vi får ju se hur det går! Har dessutom 1000 andra uppgifter, Historia uppsats, Samhällsfrågor, Boken etc..
Idag hade vi dessutom Engelska nationella, skrivning.. inte något som jag gillar direkt men nu är det gjort och bara vänta och se hur det gick!
Efter middagen ska jag dra iväg och plugga med några och sedan får vi se vad som händer! Pusss
Får läsa på ganska mycket som ni ser...
/ R

Kommentarer
Postat av: patricia

det här är ett meddelande som jag skickar ut till alla som kommenterat min blogg på sista tiden. men jag har nu bestämt mig för att ta en bloggpaus fram till 10 juni då jag får sommarlov! Eller en lite bloggpaus, jag kommer uppdatera om dagarna, men inte svara på kommentarer, för det tar på krafterna om man vill ligga på topp så jag ska samla mina idéer och komma igång igen runt den 10nde juni. Men du får gärna fortsätta kika in i min blogg och kommentera mina inlägg, så hörs vi den 10 juni :D ha det bra tills dess!

om du vill följa mig via bloglovin så har du direktlänk här: http://www.bloglovin.com/blog/2419307/lifeaspatricia

eller så sparar du länken på något annat bra ställe. kram ♥

2011-05-04 @ 18:48:04
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/
Postat av: Alicia

Fin blogg!!

2011-05-08 @ 13:23:08
URL: http://kamelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback